vineri, 29 ianuarie 2010

Ghidul Farmville (Farmville Secret Guide) - Creeaza-ti cea mai buna ferma!


Guru-ul Farmville împărtăşeşte
Tactica Secreta
!!
Foloseste Tactici Legale Si Creaza-ti Drumul Pana La Topul Clasamentului Facebook, Dezvoltandu-ti Ferma Cu Viteza Luminii!
Garantat 100% - Cu cele mai recente actualizări!

  • Tehnici 100% Legale si Fara Hack-uri
  • Actualizări gratis incluse!
  • Tehnici de curent care domina Jocul!
  • Acesta NU este un site de membru (fara taxe lunare!)
  • Nu există o limită la cat de bun poti sa ajungi!
  • Ghidul Original Farmville!



Dragă Jucator Farmville Tycoon,

Daca esti obosit de a sta fara experienta în timp ce ceilalţi jucători primesc hambare şi sere, precum şi vila cea mai scumpa, această informaţie este pentru tine.

Te-ai intrebat probabil mereu de ce nu poti face mai mulţi bani sau de ce nu iti poti creste nivelele la fel de rapid ca şi ceilalţi jucători din joc.

Obisnuiam sa ma intreb acelasi lucru. M-am gândit,

"Cine sunt oamenii care fac bani asa de repede?"

"Ii platesc pe cei de la Farmville?"

"Ce cultiva si ce vand?"

Aşa că m-am hotarat sa spionez pe toti jucatorii de succes pe care i-am putut găsi pentru a vedea ceea ce au făcut pentru a câştiga toţi banii lor şi să isi dezvolte nivelele asa de repede.

Am petrecut luni folosind tactici ascunse pentru a urmări jucători nivel înalt peste tot: de la forumuri pana a le adăuga ferma şi a o vizita.

I discovered just what it was they were doing to make extreme amounts of money- and then improved upon their methods myself and even created amazingly profitable new techniques. Am descoperit ceea ce făceau pentru a castiga sume extreme de bani - şi apoi am îmbunătăţit aceste tactici şi chiar am creat noi metode uimitor de profitabile.

Ei nu suspectau nimic, cel putin până când am început să fac mai multi bani decat ei!


Citeste continuarea povestii si downloadeaza ghidul facand click AICI.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu